Här smittar vi varandra med glädje och engagemang och jobbar tillsammans för att det ska bli så bra som möjligt för kunden. Alla vill framåt och det alltid finns någon att fråga. Det gör oss bättre.
Idag är det mycket som flyttas till molnet och konsulterna i Solveigs team hjälper kunderna med den resan. Molnet öppnar upp för möjligheter för de flesta verksamheter att koppla upp fler saker som gör det möjligt att analysera och fatta snabbare och bättre beslut.
Än så länge har vi bara skrapat på ytan för vilka möjligheter som finns för automatisering. Från att göra det säkrare i trafiken och höja kvalitén i vården till att främja den hållbara omställningen.
Strävar alltid mot att ligga i framkant
Många som stannar länge på Telia Cygate, eller gör som Solveig och återvänder efter att ha jobbat någon annanstans, gör det för att de vill vara på en arbetsplats som uppmuntrar personalen att förkovra sig. Många lyfter också fram möjligheten att jobba med de främsta experterna i de mest spännande kunduppdragen, och Solveig upplever att intresset att lära är något som nästan alla som jobbar på Telia Cygate har gemensamt.
Som bolag har vi bestämt oss för att göra det som krävs för att ligga i framkant, och det förutsätter att vi tar kompetensutveckling på allvar.